Vacature

Manager Accountancy & Advies

32 – 40 uur, standplaats Regio Zeist | Utrecht

Om onze strategie verder vorm te geven, zoeken wij een ondernemende en commercieel ingestelde Accountant-Administratieconsulent (AA). 

Wie ben jij?

Ben jij een gedreven professional die op zoek is naar een veelzijdige sleutelrol binnen een dynamische organisatie? Heb je ervaring in het aansturen van een team, het oppakken van vaktechnische vraagstukken en het signaleren van kwaliteitsverbeteringen in dienstverlening? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat houdt de functie in?         

Als Manager Accountancy & Advies krijg je de kans om te werken in een inspirerende en dynamische omgeving. Wij verzorgen voor onze klanten in de sportbranche de financiële administratie en/of de salarisadministratie. Jij zorgt voor verdere professionalisering en groei van deze dienstverlening. Op basis van jouw vaktechnische kennis signaleer je kansen in de dienstverlening en actuele onderwerpen voor de branche, waarover wij onze klanten kunnen adviseren. Door goed te luisteren naar onze klanten identificeer je hun behoeften en zorg je in samenwerking met interne teams ervoor dat de dienstverlening aan de klanten optimaal aan blijft sluiten op hun behoeften. Je hebt oog voor ontwikkelingen die impact (kunnen) hebben op onze dienstverlening, zoals AI. Daarnaast ben je met betrekking tot onze administratieve dienstverlening het aanspreekpunt voor externe instanties en brancheorganisaties.

Wat zijn de verantwoordelijkheden?
  • Je bent verantwoordelijk voor het behalen van de strategische doelstellingen voor onze administratieve dienstverlening gebaseerd op de volgende speerpunten:
    1. borging van de kwaliteit en continuïteit van de dienstverlening met als resultaat een tevreden klant;
    2. acquisitie en ontwikkeling van diensten en producten waarmee we inspelen op commerciële kansen met als resultaat uitbreiding van opdrachten;
    3. realiseren van efficiëntere bedrijfsvoering door het optimaliseren van administratieve processen met als resultaat verhoging van rendement.
  • Actief signaleren van kwaliteitsverbeteringen in de dienstverlening.
  • Oppakken van vaktechnische vraagstukken en het bieden van strategische oplossingen.
  • Je bent leidinggevend aan de coördinator van de afdeling en het aanspreekpunt voor de directie.
  • Werving en selectie van werknemers om de groei te verwezenlijken.

De standplaats voor deze functie is ons kantoor op de KNVB Campus in Zeist, maar je zult met enige regelmaat aanwezig en werkzaam zijn bij de klant. Daarnaast is thuiswerken mogelijk.

Passende competenties

Om succesvol te kunnen zijn in deze rol ben je resultaatgericht, hands-on, klantgericht en proactief. Je bent analytisch en hebt een probleemoplossend vermogen. Je beschikt over commerciële vaardigheden en een ondernemingsgeest. Verder beschik je over goede communicatieve en sociale vaardigheden, zodat je op alle niveaus in een organisatie goed kunt communiceren.

Waar beschik jij over?
  • HBO+ werk- en denkniveau;
  • een afgeronde HBO of WO opleiding in de richting SPD Bedrijfsadministratie, Accountancy & Control of Bedrijfseconomie. Accountant-administratieconsulent (AA) is een pré;
  • minimaal vijf jaar relevante werkervaring op senior niveau en bij voorkeur ervaring opgedaan binnen het MKB;
  • kennis van administratieve software;
  • affiniteit met de sportwereld;
Wat bieden wij jou?
  • een contract met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • een competitief salaris dat zich verhoudt tot je persoonlijke ontwikkeling en een reiskostenvergoeding. Afhankelijk van kennis en ervaring ligt het fulltime salaris voor 40 uur tussen € 6.000 – € 8.000;
  • een eindejaarsuitkering;
  • een arbeidsongeschiktheidsverzekering;
  • een gunstige collectieve nabestaandenverzekering;
  • een laptop en smartphone worden ter beschikking gesteld;
  • mogelijkheid om gebruik te maken van de (sport)faciliteiten op de KNVB Campus;
  • ruimte om jezelf te ontwikkelen;
  • een team met geweldige collega’s waar je nauw mee samenwerkt, maar ook leuke personeelsuitjes viert;

Ons kantoor is gelegen op de KNVB Campus. Een inspirerende omgeving in het centrum van het Nederlandse voetbal. Ons pand heet niet voor niets “voetbal innovatiehub #11”. Werken op deze unieke locatie maakt jouw profcarrière nog mooier.

Solliciteren

Wil jij deel uitmaken van ons team, werken in de dynamische sportbranche en op een unieke locatie? Stuur ons jouw sollicitatie per e-mail met motivatie en cv naar info@ofsgroep.nl. Voor eventuele vragen kun je bellen naar ons hoofdkantoor in Zeist op 0343-751484.

Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!

Onze klanten

Eredivisie

PEC Zwolle

Heracles

FC Volendam

RKC Waalwijk

sc heerenveen

Go Ahead Eagles

Almere City

Vitesse

Excelsior

Keuken Kampioen Divisie

FC Groningen

Willem II

Cambuur

Amateurvoetbal

Sport overig

Jumbo

Heroes Den Bosch

KNLTB

Overige klanten

Verdihuis

Stichting Streeklaboratorium voor de Volksgezondheid Kennemerland

Stichting Oosterpoort

Payt

Sibbing

HKHG

NCD