Innovatie met AFAS Software

De werkdruk bij personeel verlagen, meer informatie uit uw data halen en uw bedrijfsprocessen efficiënter inrichten? Samen met u automatiseren wij onderstaande onderdelen.

MANAGEMENT DASHBOARDS

Wij creëren dashboards om altijd snel en eenvoudig relevante managementinformatie in te kunnen zien. Deze dashboards zijn te raadplegen voor het management in de AFAS InSite pagina van de club. InSite communiceert rechtstreeks met Profit om de actuele data te verzamelen. Wij maken onder andere dashboards ten aanzien van budgettering, merchandise, sponsoring en wedstrijdopbrengsten.

Het implementeren van deze dashboards heeft de volgende voordelen:

  • eenvoudig de gewenste managementinformatie beschikbaar;
  • tijd besparen bij het maken van presentaties of interne besprekingen;
  • dagelijks actueel inzicht in de cijfers;
  • autorisatie op afdelings- of persoonsniveau mogelijk.

VRIJWILLIGERS

Vrijwilligers zijn een belangrijk onderdeel van uw HRM en evenementorganisatie dus is het van belang dat hier een goed systeem voor bestaat. Door middel van onze vrijwilligers-portal creëert u overzicht. Vrijwilligers kunnen zich in de portal zelf aanmelden voor werkzaamheden bij wedstrijden en evenementen. De organisatie kan vanuit de portal inschrijvingen accorderen, werklijsten exporteren en inzicht verkrijgen in vergoedingen. Ook kunnen nieuwe overeenkomsten direct via de portal ondertekend worden. Vrijwilligers kunnen in de portal zelf hun gegevens up-to-date te houden.

Het grote voordeel van een vrijwilligers-portal is dat er één platform is waarin alle communicatie verloopt en alle gegevens rondom vrijwilligers(planning) te raadplegen zijn. De portal bevat mogelijkheden voor de volgende workflow gestuurde processen:

  • Het digitaal ondertekenen van de vrijwilligersovereenkomst van zowel de club als de vrijwilliger. Een volledig juridisch afgedekt proces.
  • Indelingen van werkzaamheden bij wedstrijden. Vrijwilligers kunnen zichzelf inschrijven voor wedstrijden, maar het proces kan ook andersom ingericht worden.
  • Op het laatste moment nog afmeldingen voor werkzaamheden? Met de mogelijkheid om vrijwilligers een uitnodiging te sturen om te komen werken, roept u nieuwe krachten op.

 

IN- EN UITDIENST SPELERS

Het in- en uitdienst proces rondom spelers raakt vele afdelingen binnen een organisatie. Met deze AFAS implementatie kan dit proces geautomatiseerde workflows door de gehele organisatie starten, zodat geen enkel element vergeten wordt. Zo wordt alles in een keer geregeld voor uw core-business: de spelers.

Medewerker experience bij indiensttreding is belangrijk. Gestructureerde indiensttreding helpt hierbij. Los mailverkeer wordt vervangen door vooraf ingestelde taken welke gemonitord kunnen worden. Alle afdelingen kunnen tegelijk beginnen het proces dat hoort bij de indiensttreding van de speler.

WERVING & SELECTIE

Niet alleen de spelers zijn essentieel voor uw BVO, maar ook al uw overige personeel. Werving & selectie is een geautomatiseerd proces wat begint bij het aanmaken van de vacature tot het officieel in dienst nemen van de juiste kandidaat. Hieronder vallen de volgende stappen:

  • Vacature aanmaken met accordering van directie;
  • Vacature online plaatsen op een werving & selectie portal;
  • Kandidaten solliciteren via de portal, wat betekent dat de gegevens van deze personen direct in AFAS worden geregistreerd;
  • Een workflow (afgestemd op het proces binnen uw organisatie) zorgt ervoor dat iedere sollicitant netjes een bericht ontvangt over de voortgang;
  • Wanneer een sollicitant in dienst genomen wordt, wordt deze verzocht zijn/haar persoonlijke gegevens (inclusief ID-bewijs en bijvoorbeeld een VOG) via de Portal aan te leveren;
  • Wanneer alle gegevens compleet zijn, meldt u de sollicitant in dienst en wordt diegene automatisch omgezet als nieuwe medewerker. Hierbij is het noodzakelijk dat uw organisatie gebruik maakt van de HRM module van AFAS Software.

KOPPELING AFAS – TICKETINGSYSTEEM

Een primair en gestandaardiseerd proces, zoals kaartverkoop wilt u het liefst zoveel mogelijk automatiseren. Door de koppeling tussen AFAS en uw ticketingsysteem kan dat nu gerealiseerd worden. Deze koppeling zorgt onder andere voor:

  • het centraliseren van CRM-data, zodat deze in beide systemen gelijk en correct zijn;
  • geautomatiseerde facturatie;
  • financiële controle tussen verkocht en daadwerkelijk ontvangen;
  • meer inzicht in wedstrijdbaten.

Vraag naar de mogelijkheden met uw ticketingsysteem. Neem vrijblijvend contact op met onze consultants voor meer informatie.

SPONSORING

Het AFAS CRM systeem is uitermate geschikt om de volledige klantreis vast te leggen. Optimaliseer uw CRM met behulp van de nieuwste mogelijkheden en laat uw accountmanagers eenvoudig en prettig werken. Alle gewenste informatie wordt in een vloeiend proces, vanaf het eerste contact tot en met het verwerken van de sponsorovereenkomst, vastgelegd. Met behulp van dit traject zijn (uitgebreide) clubspecifieke dashboards op te stellen om zo de klantreis goed te monitoren en te sturen op het totaaloverzicht.

De volgende optimalisaties kunnen uitgevoerd worden:

  • optimalisatie Pocket App, InSite en eventueel OutSite;
  • optimalisatie CRM data;
  • vereenvoudigen salestraject(en);
  • digitaal ondertekenen inrichten.

MARKETING

Optimaliseer uw CRM data om klanten beter te voorzien van relevante communicatie. AFAS OutSite is een middel om klanten te bereiken, maar ook koppelingen met andere systemen behoren tot de mogelijkheden. Laat u informeren wat er allemaal mogelijk is om de klant te bereiken voor marketingdoeleinden.

De volgende optimalisaties kunnen uitgevoerd worden:

  • koppeling met andere systemen voor bijvoorbeeld e-mailmarketing;
  • inrichten van AFAS Outsite;
  • inrichten van de evenementenmodule.

BENIEUWD WAT WIJ VOOR UW ORGANISATIE KUNNEN BETEKENEN?

Neem vrijblijvend contact op met Randy Hendriks: info@ofssport.nl of bel naar 0343-751 484.

Onze klanten

Eredivisie

RKC Waalwijk

sc heerenveen

Keuken Kampioen Divisie

Amateurvoetbal

Sport overig

Overige klanten

Payt

rent